Nasze case study w książce Kotlera i nagroda od WhitePress, czyli majowe sukcesy Semcore
3 min
3 min
Najpierw premiera długo wyczekiwanej, polskiej edycji “Essentials of Modern Marketing” Philipa Kotlera, w której znalazł się opis sukcesu marketingowego Semcore, a następnie wyróżnienie na gali z okazji 10-lecia WhitePress. Jednym słowem: maj przyniósł nam sporo okazji do świętowania.
Philip Kotler to bez dwóch zdań guru i ikona światowego marketingu. Od kilku dobrych dekad jego podręczniki są jednym z podstawowych źródeł wiedzy dla wszystkich parających się biznesem i marketingiem. W połowie maja premierę miała wyjątkowa publikacja autorstwa tego wybitnego autorytetu.
“Essentials of Modern Marketing – Poland Edition” to pierwsza książka marketingowa poświęcona polskim sukcesom rynkowym, sygnowana nazwiskiem prof. Kotlera. Znalazły się w niej studia przypadku rodzimych firm i start-up’ów, a wśród nich – obok takich marek Apart, Credit Agricole, Forbes, InPost czy Fundacja WOŚP – również Semcore!
– To dla nas wydarzenie o ogromnym znaczeniu. Fakt, że projekt SemcoreLAB został opisany jako inicjatywa o znaczącym wpływie na współczesny marketing, w publikacji o zasięgu globalnym, stanowi docenienie naszej wytężonej pracy i motywację do dalszego, intensywnego rozwoju. A towarzystwo renomowanych marek, obok których znalazło się Semcore, jest dodatkową nobilitacją. Jestem przekonany, że książka – docelowo wydana zarówno w języku angielskim, jak i polskim – wejdzie do kanonu pozycji obowiązkowych dla każdego ceniącego się marketera – komentuje Marcin Stypuła, CEO Semcore.
Książka “Essentials of Modern Marketing – Poland Edition” w wersji anglojęzycznej jest już dostępna na Amazonie. Na uroczystej premierze wydawnictwa w Warszawie nie mogło zabraknąć reprezentacji Semcore w osobach Marka Rychtera i Dariusza Piekarskiego. Na 2024 rok zaplanowane jest również wydanie publikacji w języku polskim.
To wyjątkowe kompendium opisujące polski rynek stanowi element szerszego planu. Na setne urodziny Philipa Kotlera w 2031 roku, powstaje bowiem 100 edycji książek serii “Essentials of Modern Marketing” – jedna na kraj. Każda zaprezentuje 30-50 firm, które wpłynęły na rozwój nowoczesnego marketingu i otoczenie biznesowe.
Maj również zakończyliśmy mocnym akcentem. Z SEO & Content Camp w Zakopanem, podczas którego świętowaliśmy 10 urodziny platformy WhitePress, nasza ekipa wróciła bowiem ze statuetką za szczyty widoczności Semcore w wynikach wyszukiwania.
To ważna dla nas nagroda, potwierdzająca, że to, czym zajmujemy się na co dzień i to, co opisaliśmy w pierwszym case study opracowanym pod egidą SemcoreLAB, robimy na najwyższym poziomie.
Dodajmy przy okazji, że WhitePress zorganizował całe SEO & Content Camp w sposób perfekcyjny – wiedza przeplatała się z networkingiem, rozrywką i zabawą, a także intrygującymi dyskusjami w gronach ekspertów.
– Można było lepiej się poznać, wymienić doświadczeniami, korzystać z atrakcji przygotowanych przez WhitePress i zbudować wartościowe relacje. Takie spotkania branżowe są bardzo cenne – jesteśmy jedną grupą, która działa jak najlepiej dla klientów, ale potrafimy ze sobą rozmawiać, lubimy się i odłożyliśmy na moment rywalizację na bok, by wspólnie czerpać jak najwięcej radości z tego wydarzenia – podkreśla Michał Fiut, SXO Team Leader w Semcore.
Jak pisaliśmy w naszej obszernej relacji z tego eventu, to był niesamowicie intensywny czas, który wszyscy będziemy wspominać z uśmiechem na twarzy!
PR & Content Specialist w Semcore