E-commerce

Podziękowanie za zakupy – dlaczego warto?

3 min czytania
podziękowanie za zakupy

Podziękowanie za zakupy w sklepie internetowym to bardzo ważny element, który buduje pozytywny wizerunek firmy. Jeżeli nadal nie dołączasz podziękowania do wysyłanych produktów, warto to szybko zmienić.

Podziękowanie za zakupy

Jest wiele form promocji, które pomagają budować pozytywnym wizerunek firmy i tworzyć więź z klientami. Dołączając do wysyłanego towaru podziękowanie pojawia się większa szansa na to, że klient jeszcze do Ciebie wróci. Podziękowanie za zakupy w sklepie internetowym może przynieść jednak jeszcze więcej korzyści. Wiele zależy od tego, co na nim umieścimy. Podziękowanie takie to najczęściej wydruk w niewielkim formacie, najlepiej jeżeli jest to grubszy papier, ponieważ wtedy podziękowanie prezentuje się zdecydowanie bardziej elegancko. Możemy umieścić je bezpośrednio w pudełku obok produktu, ale też dodatkowo włożyć do niewielkiej koperty, co będzie jeszcze lepiej się prezentować. Podziękowanie za zakupy w sklepie powinno być kolorystycznie dobrane do kolorystyki jaka pojawia się na naszej stronie internetowej, dobrane do logo i charakterystycznych elementów wyróżniających sklep.

w jakiej formie dziękować za zakupy

Podziękowanie za zakupy – czy warto?

Czy warto wprowadzić w sklepie internetowym podziękowanie? Zdecydowanie tak. Płynie bowiem z tego wiele korzyści, które przekładają się na zwiększenie sprzedaży i pozyskanie stałych klientów, ale też poniekąd dotarcie do nowych osób. Podziękowanie za zakupy to dla każdego klienta miły element – w końcu to klienci inwestują w Twoje produkty i pozwalają Ci zarobić. Dodanie do paczki podziękowania to zawsze miły element dla klienta, a to może sprawić, że taka osoba chętnie wróci do Twojego sklepu na kolejne zakupy. Podziękowanie wpływa więc na pozyskanie stałych klientów, którzy w działalności każdego sklepu internetowego są bardzo ważni. Jeżeli umieścisz na podziękowaniu informacje o tym w jakich social mediach działasz, masz szansę na zwiększenie liczby polubień lub większą ilość followersów. Podziękowania dla klientów z informacją o kanałach w social mediach sprawiają bowiem, że ludzie odwiedzają je i bardzo często zaczynają obserwować, zwłaszcza, jeżeli są zadowoleni z zakupów i procesu obsługi.

Zobacz  Marketplace

Podziękowanie za zakupy w sklepie

Coraz więcej sklepów internetowych decyduje się na wysyłanie zamówień wraz z podziękowaniami, ponieważ jest to niepozorny element, który może przynieść wiele korzyści. Podziękowanie za zakupy to rozwiązanie doskonałe dla wielu branż. Idealne do zamówień ze sklepu kosmetycznego, odzieżowego, ale też sklepu z żywnością lub sprzętem elektronicznym. Nie jest to kosztowny element, a może zdziałać tak wiele. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy i jeszcze nie dołączasz takiego podziękowania do wysyłanych paczek, najwyższy czas to zmienić.

Podziękowanie za zakupy – wzór idealny

Wzór podziękowania za zakupy powinien być dopasowany do brandingu Twojego sklepu. Niezbędne jest umieszczenie na podziękowaniu takich elementów jak logo sklepu i jego nazwa, adres internetowy sklepu, adres stacjonarny – zwłaszcza jeżeli umożliwiasz odbiór osobisty w siedzibie, właściwy tekst podziękowania. Podziękowanie za zakupy – wzór idealny zapewne nie istnieje, bo wszystko zależy od branży w jakiej działasz. Musisz dopasować wzór do produktów jakie oferujesz. Dobrym pomysłem jest umieszczenie na podziękowaniu informacji o tym w jakich social mediach działasz, aby pozyskać więcej polubień profilów. W ten sposób dotrzesz nie tylko do obecnych klientów, ale też wielu nowych. Jeżeli Twój obecny klient udostępni post, być może trafi on do wielu nowych potencjalnych klientów.

tworzenie podziękowań za zakupy

Podziękowanie za zakup tekst, który powinien się pojawić

Podziękowanie za zakupy powinno mieć bardzo krótki i zwięzły tekst. Nie warto tutaj za dużo się rozpisywać. Zamiast długiego tekstu lepiej umieścić na podziękowaniu kilka miłych słów i estetyczną grafikę lub logo firmy. Tekst umieszczony na podziękowaniu powinien być ciepły i serdeczny, skierowany bezpośrednio do klienta. Warto postawić na coś oryginalnego, co zapadnie w pamięć każdemu klientowi.

Udostępnij

Oceń tekst

Średnia ocen 3.7 / 5. Liczba głosów: 3

Brak głosów - oceń jako pierwszy!

Zapytaj o ofertę SEO
Dołącz do newslettera
Powiązane artykuły Najnowsze Popularne

Zbuduj Twój potencjał SEO

Skonsultuj z nami Twoją sytuację w wyszukiwarce. Porozmawiajmy o Twoich celach i możliwościach współpracy