Strona główna > Blog > Content Marketing > Profesjonalizm i SEO w tekstach – czy da się to połączyć?

Profesjonalizm i SEO w tekstach – czy da się to połączyć?

3 min

Pamiętasz strony internetowe przeładowane tekstami, w których roi się od słów kluczowych, a zdania nierzadko pozbawione są sensu? Być może komuś wciąż mylnie kojarzy się to z copywritingiem SEO. Odkąd Google usprawnił działanie wyszukiwarki pod kątem wynajdywania wartościowych treści (między innymi algorytmy Panda, Pingwin, Pelikan) zmieniły się jednak zasady, co do tego, jak pisać pod pozycjonowanie. Obecnie nic nie stoi na przeszkodzie, żeby w tekstach dostępnych online łączyć SEO, wysoką jakość oraz profesjonalizm. Jeśli traktujemy użytkownika jak inteligentnego odbiorcę, mamy potrzebną wiedzę i umiejętności, działamy uważnie oraz precyzyjnie, gotowy tekst może okazać się wartością samą w sobie.