SemKRK to wydarzenie, podczas którego spotykają się osoby zainteresowane marketingiem w wyszukiwarce, a także analityką. Event wyróżnia szczególnie atrakcyjna forma, czyli barcamp. To idealny sposób na edukację, poszerzenie kompetencji oraz networking. W 2022 roku semKRK odbyło się już dziewiętnasty raz, a podczas konferencji 15 czerwca ogłoszono wyniki konkursu, gdzie różne marki rywalizowały ze sobą w kategoriach SEO, Google Ads oraz e-commerce.
Finaliści SEO na semKRK Awards 2022
Jako Semcore startowaliśmy w kategorii „najlepsza kampania SEO”. Nasza kandydatura poparta została publikacją „Case Study – Pozycjonowanie stron: czy 1 000 000 zł wystarczy, aby wypozycjonować stronę w branży pozycjonowania (SEO)?”. To obszerny projekt, w którym przedstawiamy naukowy framework, dzięki któremu udało nam się uzyskać koronę SEO, czyli pozycję TOP1 na najbardziej kaloryczne frazy.
Finaliści semKRK Awards w tej kategorii to również:
- Empik & Bluerank – Case study: 2021 artykułów na rok 2021. Prawdopodobnie największy projekt SEO/Content 2021 w Polsce
- Euvic Performance – Case study: SEO pod napięciem – knowledge market dla elektryków
- Oponeo – Case study: Digital PR w służbie SEO – case kampanii Kręci Nas Recykling
- Sempai – Case study: Dla chcącego nie ma nic trudnego. SEO vs. JavaScript
Złożone kandydatury były analizowane i oceniane przez wybitnych ekspertów z branży SEO. Finał został poprzedzony szeregiem wartościowych konferencji, podczas których prelegenci dzielili się swoją wiedzą z zakresu SEM oraz analityki.
Semcore ze statuetką – pierwsze miejsce w kategorii „najlepsza kampania SEO”
Rywalizacja w kategorii „najlepsza kampania SEO” jest o tyle zacięta, że wszystkie organizacje biorące udział w konkursie startowały z ogromnymi projektami, które zasługują na szczere uznanie. Pracowali nad nimi eksperci, którzy zbierają doświadczenie w pozycjonowaniu stron już od wielu długich lat.
Zdobyliśmy pierwsze miejsce w kategorii „najlepsza kampania SEO” – nasza praca przełożyła się na to wyróżnienie, które ogromnie doceniamy. Na gratulacje zasłużył cały zespół Semcore, a także zewnętrzni eksperci, którzy również brali udział w pozycjonowaniu domeny semcore.pl oraz podczas tworzenia case study, opierającego się na naukowym frameworku. Statuetka tym bardziej cieszy, że jest to zwieńczenie naszej drogi nad tym projektem – wiemy, że nasza praca została doceniona przez wymagających i doświadczonych ekspertów, którzy na pozycjonowaniu znają się jak mało kto.
Pierwsze miejsce w tak prestiżowym konkursie ogromnie cieszy i jeszcze bardziej motywuje do dalszej pracy. Oczywiście nie spoczywamy na laurach – w ostatnich miesiącach uruchomiliśmy SemcoreLAB, czyli platformę R&D, na której publikowane będą innowacje: nie tylko ze świata SEO, ale marketingu ogólnie. Wierzymy, że nasze know-how zaowocuje kolejnymi nagrodami w przyszłości!