ChatGPT to narzędzie, które coraz częściej wykorzystywane jest w różnych odmianach marketingu. Pozwala na przyspieszenie procesu kreowania, ale też wyszukiwania niezbędnych informacji. Do usprawnienia pracy przy tym narzędziu służą wtyczki do ChatGPT. Jakie wtyczki ChatGPT warto znać? Oto najciekawsze propozycje z myślą o Tobie!
Zdj 1. Funkcjonalność ChatGPT można rozszerzyć za pomocą wtyczek
Źródło: https://live.staticflickr.com/65535/52677597429_fcd42506f7_b.jpg
Narzędzia sztucznej inteligencji takie jak ChatGPT pozwalają znacznie usprawnić proces marketingu. AI przyspiesza m.in. przeszukiwanie baz danych, analizowanie zebranych informacji, a także wspomaga proces kreowania contentu.
Wtyczki do ChatGPT są niezwykle popularne, bo jest to wszechstronnie wykorzystywane narzędzie. Jak można użyć funkcjonalności ChatGPT w marketingu, aby system usprawnił Twoją pracę?
Wtyczka do ChatGPT to element, który usprawni wyżej wskazane procesy. Które z nich mogą być najbardziej użyteczne?
Zdj 2. Wtyczki ChatGPT mają wszechstronne zastosowanie w różnego rodzaju działaniach marketingowych
Źródło: https://www.pexels.com/photo/a-tv-screen-displaying-chatgpt-16053029/
Wtyczki do ChatGPT rozszerzają funkcjonalność tego narzędzia, automatyzują wiele procesów (m.in. generowanie raportów), ułatwiają szybsze podejmowanie decyzji i zmniejszają obciążenie pracowników. Oto pięć propozycji wtyczek, które pozwolą Ci rozszerzyć wykorzystanie i zwiększyć efektywność najpopularniejszego narzędzia AI.
Jak widzisz, wyżej wskazane wtyczki pozwalają działać w kwestii SEO, marketingu w mediach społecznościowych, a nawet influencer marketingu. Co ciekawe, wtyczki pozwalają też na tworzenie stron internetowych i kreowanie diagramów i wykresów analitycznych. Pamiętaj, że instalacja wtyczek jest możliwa tylko w wersji ChatGPT-4 i to po zakupieniu subskrypcji użytkowania. Nie ma możliwości kreowania w darmowej wersji. Sama instalacja jest później bardzo łatwa i nie wymaga zaawansowanych umiejętności technologicznych.
Dziennikarz, copywriter i przedsiębiorca, który działa w branży od ponad 10 lat. Wykładowca Uniwersytetu Mikołaja Kopernika i licencjonowany konferansjer. Zajmuje się przygotowywaniem eksperckich treści związanych z marketingiem, a w szczególności pozycjonowaniem treści. Praca jest dla niego największą pasją.