AINarzędzia

Wtyczki do ChatGPT – nasze propozycje, które ułatwią Ci pracę

3 min czytania
Wtyczki do ChatGPT - nasze propozycje, które ułatwią Ci pracę

ChatGPT to narzędzie, które coraz częściej wykorzystywane jest w różnych odmianach marketingu. Pozwala na przyspieszenie procesu kreowania, ale też znalezienie konkretnych informacji. Do usprawnienia pracy przy tym narzędziu służą wtyczki do ChatGPT. Jakie wtyczki ChatGPT warto znać? Oto najciekawsze propozycje z myślą o preferencjach użytkowników!

Wtyczki do ChatGPT - nasze propozycje, które ułatwią Ci pracę

Zdj 1. Funkcjonalność ChatGPT można rozszerzyć za pomocą wtyczek 

Źródło: https://live.staticflickr.com/65535/52677597429_fcd42506f7_b.jpg

Narzędzia sztucznej inteligencji takie jak ChatGPT pozwalają znacznie usprawnić proces marketingu. AI przyspiesza m.in. przeszukiwanie i analizę danych, analizowanie zebranych informacji, a także wspomaga proces kreowania contentu. 

Do czego możesz wykorzystać ChatGPT?

Wtyczki do ChatGPT są niezwykle popularne, bo jest to wszechstronnie wykorzystywane narzędzie. Jak można użyć funkcjonalności ChatGPT w marketingu, aby system usprawnił Twoją pracę?

  • Wyszukiwarka treści internetowych – Chat GPT to sprawna wyszukiwarka treści w sieci i bardzo dobra alternatywa dla Google. Z pewnością warto pomyśleć o wykorzystaniu narzędzia do poszukiwania inspiracji marketingowych lub wsadów do mediów społecznościowych.
  • Kreowanie briefów marketingowych – narzędzie umożliwia przygotowanie briefu pod kampanię marketingową, opierając się na dostępnych w Internecie danych. Znacznie usprawnia ten proces.
  • Analiza treści – po wpisaniu odpowiednio zdefiniowanej komendy, Chat GPT umożliwia prawidłowe analizowanie danych.
  • Przygotowanie contentu tekstowego – ostatnia funkcjonalność ChataGPT to wykorzystanie narzędzia do generowania treści. System pozwala np. na przygotowanie wysokiej klasy tekstów, wpisów w mediach społecznościowych, opisów kategorii itd. Pamiętaj, że teksty przy użyciu ChatGPT również powinny być przygotowane przez wyspecjalizowanego copywritera, który będzie kontrolował proces twórczy.
Zobacz  Jak usunąć stronę internetową?

Wtyczka do ChatGPT to element, który usprawni wyżej wskazane procesy. Które z nich mogą być najbardziej użyteczne?

Wtyczki do ChatGPT - nasze propozycje, które ułatwią Ci pracę

Zdj 2. Wtyczki ChatGPT mają wszechstronne zastosowanie w różnego rodzaju działaniach marketingowych

Źródło: https://www.pexels.com/photo/a-tv-screen-displaying-chatgpt-16053029/ 

Przydatne wtyczki ChatGPT – jakie wtyczki ChatGPT wybrać?

Wtyczki do ChatGPT to w zasadzie rozszerzenie funkcjonalności tego narzędzia. Automatyzują wiele procesów (m.in. generowanie raportów), ułatwiają szybsze podejmowanie decyzji i zmniejszają obciążenie pracowników. Oto pięć propozycji wtyczek, które pozwolą Ci rozszerzyć wykorzystanie i zwiększyć efektywność najpopularniejszego narzędzia AI. Najlepsze wtyczki ChatGPT to:

  • Zapier – wtyczka użyteczna do działań SEO. Pozwala połączyć z wieloma (ponad 5000) narzędziami analitycznymi, z których pobiera on dane i ułatwia np. dystrybuowanie treści marketingowych. Umożliwia m.in. wysyłanie maili. 
  • SEO assistant – przydatna wtyczka, która pozwala analizować słowa kluczowe i teksty pod kątem konkretnych potrzeb użytkownika i wyszukiwarek internetowych. Pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania dzięki SEO assistant jest efektywniejsze i dużo szybsze. 
  • Speedy Marketing – wtyczka ułatwiająca kreowanie pomysłów na treści, wykorzystywana często przy tworzeniu opisów kategorii i opisów produktów na platformach e-commerce (Allegro, Amazon, ale też przy Shopify).
  • Link Reader – wtyczka, która pozwala na analizowanie treści na danej stronie internetowej lub z pliku PDF. Przygotuje Ci efektywne streszczenie danych i wskaże na najważniejsze, przydatne dla Ciebie informacje contentowe.
  • Social Search – wtyczka do wykorzystania przy działaniu w mediach społecznościowych. Ułatwia przygotowanie analizy konkurencji, wskazywanie najpopularniejszych tematów i trendów w mediach społecznościowych, a także sprawdzanie działań influencerów, wskazując osoby o największych zasięgach i największej perspektywiczności we współpracy.
Zobacz  Te narzędzia pomogą Ci w codziennej pracy przy contencie. Co polecają specjaliści copywritingu?

Podsumowanie – wtyczki do ChatGPT

Jak widzisz, wyżej wskazane wtyczki pozwalają działać w kwestii SEO, marketingu w mediach społecznościowych, a nawet influencer marketingu. Co ciekawe, wtyczki pozwalają też na tworzenie stron internetowych i kreowanie diagramów i wykresów analitycznych. Pamiętaj, że instalacja wtyczek jest możliwa tylko w wersji ChatGPT-4 i to po zakupieniu subskrypcji użytkowania. Nie ma możliwości kreowania w darmowej wersji. Sama instalacja jest później bardzo łatwa i nie wymaga zaawansowanych umiejętności technologicznych.

FAQ – najczęstsze pytania o wtyczki do ChatGPT

1. Jakie są główne zalety korzystania z wtyczek w interfejsie ChatGPT?

  • Rozszerzają możliwości ChatGPT, umożliwiając wykonywanie zadań wykraczających poza domyślne funkcje wtyczek, np. generowanie raportów, przetwarzanie plików czy analizę treści ze stron internetowych.
  • Wtyczki integrują narzędzia do automatyzacji procesów, co pozwala na szybszą i bardziej efektywną pracę, bez konieczności wychodzenia z głównego okna Chatu.

2. Na czym polega działanie wtyczki Link Reader i do czego można ją wykorzystać?

Link Reader umożliwia ChatGPT przeglądanie i analizowanie zawartości różnych linków, w tym stron internetowych, plików PDF, prezentacji, obrazów czy dokumentów Word bezpośrednio w interfejsie ChatGPT. Wtyczka ta pozwala szybko podsumować lub przetłumaczyć teksty z różnych źródeł, a także skutecznie wyciągnąć najważniejsze informacje z długich artykułów i publikacji online.

3. Czy ChatGPT umożliwia przeglądanie stron internetowych w czasie rzeczywistym?

Tak, wybrane wtyczki oraz funkcje ChatGPT umożliwiają przeszukiwanie i przeglądanie aktualnych informacji dostępnych w internecie z poziomu czatu, co jest szczególnie przydatne podczas pracy z dynamicznymi, często aktualizowanymi danymi.

Zobacz  Co to jest sztuczna inteligencja (AI)?

tło banera
Genialne firmy mnożą
swój potencjał z
Ocena Clutch
5.0
Ocena Google
4.8
Dziennikarz, copywriter i przedsiębiorca, który działa w branży od ponad 10 lat. Wykładowca Uniwersytetu Mikołaja Kopernika i licencjonowany konferansjer. Zajmuje się przygotowywaniem eksperckich treści związanych z marketingiem, a w szczególności pozycjonowaniem treści. Praca jest dla niego największą pasją.

Udostępnij

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak głosów - oceń jako pierwszy!

Zapytaj o ofertę SEO
Dołącz do newslettera
Powiązane artykuły Najnowsze Popularne

Zbuduj Twój potencjał SEO

Skonsultuj z nami Twoją sytuację w wyszukiwarce. Porozmawiajmy o Twoich celach i możliwościach współpracy