Case Study – Niemirka
< 1 minute
< 1 minute
Na skróty
Niemirka jest hurtownią spożywczą z długoletnim stażem na rynku. Przez długi czas oferowała produkty wyłącznie klientom biznesowym, jednak z czasem otworzyła się również na klienta indywidualnego. Do naszej firmy przyprowadził ich standardowo zbyt mały ruch na stronie i niezadowalające wyniki. Postanowiliśmy zastosować w ich przypadku naszą flagową usługę SXO aby zadbać nie tylko o samą widoczność strony, ale także o przełożenie wzrastającego ruchu na zamówienia. Jak się okazało był to strzał w dziesiątkę, ponieważ firma zaczęła obserwować systematyczne wzrosty na każdej płaszczyźnie.
Ponadto podczas naszej współpracy, na rynku polskim oraz światowym zaczęły postępować bardzo duże zmiany, należało więc bardzo dynamicznie na nie zareagować. Dzięki dopasowanej strategii oraz szybkiej reakcji całego zespołu udało nam się w tym okresie zwiększyć współczynnik konwersji sklepu o 60%, widoczność w TOP3 o 176%, a przychody o 108%! Sukcesywnie poprawialiśmy optymalizację witryny pod kątem SEO oraz UX, nasycaliśmy ją treściami a także dopasowywaliśmy strategię promowania do panującej sytuacji na rynku.
Naszym priorytetem jest utrzymanie trendu wzrostowego w zakresie widoczności, ruchu oraz konwersji. Chcemy również skupić się na kampaniach płatnych w Google aby jeszcze bardziej wesprzeć stronę sklepu w wartościowy ruch. Dla sklepu istotnym klientem stał się klient indywidualny, dlatego też dużą część naszych sił promocyjnych planujemy włożyć w produkty dopasowane do właśnie tego typu klienta.