Ustalając dla naszej firmy plan strategii online nie sposób pominąć pozycjonowania. To właśnie dzięki nim jesteśmy widoczni dla klientów w sieci i możemy liczyć na rozwój naszego biznesu. Znajomość tego zagadnienia wymaga wiedzy nie tylko teoretycznej, ale przede wszystkim praktycznej. W czasach, gdy każdy chce trafić na jak najwyższe pozycje w wyszukiwarkach, wypracowanie sobie dobrych, działających metod jest na wagę złota. Istnieją jednak miejsca, gdzie profesjonaliści dzielą się swoją wiedzą oraz opisują ciekawe case studies, nad którymi mieli okazję pracować. Śledzenie blogów pozwala być zawsze na bieżąco ze wszystkimi newsami. Poznajcie blogi o pozycjonowaniu w sieci, które są ważne i polecane.
Na skróty
Pozycjonowanie to podstawa
Pozycjonowanie to proces, bez którego nie mamy szans zostać znalezieni w sieci. Polega on na zwiększeniu widoczności naszej strony w wynikach wyszukiwania pod konkretnymi słowami kluczowymi. Wygenerowanie ruchu organicznego to najskuteczniejszy sposób na zdobycie klientów w przestrzeni online. Aby pozycjonowanie odniosło skutek, należy podjąć szereg działań SEO, które mają związek z tworzeniem oraz publikowaniem odpowiednich treści. Algorytmy wyszukiwarki Google nie są do końca poznane, a do tego ich zasady funkcjonowania są na bieżąco zmieniane. Obecnie algorytmy rozwijają sie w taki sposób, aby promować jak najbardziej wartościowe treści.
Dobra znajomość procesów pozycjonowania nie jest łatwa do osiągnięcia. Wymaga wiele czasu i pracy, należy być wciąż na bieżąco i śledzić wszystkie nowości. Skąd zatem możemy czerpać wiedzę na ten temat? Na pomoc przychodzą nam blogi, które są prowadzone przez znawców tematu. Poruszane tam zagadnienia pozwolą nam zrozumieć zasady funkcjonowania i wprowadzić je do działań marketingowych naszego biznesu online.
Blogi o pozycjonowaniu, które warto poznać
Warto poznać blogi, dzięki którym możemy poszerzać naszą wiedzę na temat dobrych praktyk SEO oraz pozycjonowania. Polecamy bieżące śledzenie naszego bloga, na którym znajdziesz najważniejsze informacje na temat pozycjonowania, marketingu online oraz innych zagadnień związanych z promocją w sieci. Na naszym blogu publikujemy treści zarówno dla początkujących, jak i średnio zaawansowanych. Zapraszamy do zapoznawania się z naszymi treściami, jednak poniżej polecamy również inne miejsca w sieci, które są popularne i przekazują wiedzę SEO.
Seostation to przede wszystkim zaawansowane narzędzie, które możemy wykorzystać do monitoringu fraz kluczowych. Pozwoli nam też zyskać informacje o ruchu z urządzeń mobilnych, map czy lokalizacji. Widniejąca na stronie zakaładka Baza Wiedzy to zbiór ciekawych artykułów, w których przeczytamy między innymi o zmianach w algorytmach Google, tworzeniu treści na stronach, czy pozycjonowaniu w konkretnych branżach.
Sprawny Marketing
Sprawny Marketing to magazyn branżowy, platforma blogowa, ale też strona, na której zapiszesz się na cenne szkolenia online oraz na żywo Po wejściu na ich stronę w lewym górnym rogu znajdziemy menu, które przeniesie nas do interesujących podstron z artykułami na różne tematy. Możemy mieć pewność, że czytając je skorzystamy z doświadczenia najbardziej znanych praktyków marketingu w Polsce.
Senuto
To firma, która oferuje narzędzia do SEO oraz planowania treści. Posiadają w swojej ofercie pakiety, których wykupienie pozwoli nam korzystać z narzędzi do monitorowania aktywności w internecie i prowadzenia licznych działań pozycjonerskich. Ich blog to prawdziwa skarbnica wiedzy na temat algorytmów, content marketingu, e-commerce oraz ogólnie wszystkich zagadnień związanych z marketingiem online. Do tego warto skorzystać z ich rankingów, które zbierają i prezentują wiedzę na dane tematy. Na ich stronie są również dostępne webinary oraz ciekawie opisane case studies, z których wyniesiemy wiele praktycznej wiedzy oraz skutecznych rozwiązań.
WhitePress
WhitePress zna chyba każdy! Jest to platforma, która promuje działania content marketingowe oraz influencer marketing. Po założeniu konta, można tam publikować artykuły, tworzenie copywritingu i infografik, nawiązywania współpracy z influencerami, promowanie treści oraz monitorowanie efektów dzięki analityce i raportowaniu. W ich Bazie Wiedzy bez problemu znajdziemy ciekawe artykuły z licznymi poradami odnośnie tworzenia contentu, działań SEO oraz pozycjonowania.
Absolwent zarządzania. Łączy SEO i content marketing w jednolitą całość. Pozycjonowanie stron traktuje w kategorii strategii marketingowej, która ma znaczenie na każdym etapie ścieżki zakupowej użytkownika. Prywatnie fascynuje się psychologią zachowań konsumenckich.