Narzędzia

Co to jest FreshMail i jak go używać?

3 min czytania
Co to jest FreshMail i jak go używać?

FreshMail to popularna platforma online, która umożliwia tworzenie i wysyłanie profesjonalnych kampanii email marketingowych. Dzięki niej możesz budować relacje z klientami, informować ich o nowych produktach czy promocjach oraz zwiększać sprzedaż. W jaki sposób można go efektywnie wykorzystać i co sprawia, że warto na niego postawić?

Do czego służy FreshMail?

FreshMail to narzędzie, które ułatwia prowadzenie skutecznego email marketingu. Dzięki niemu możesz:

  • tworzyć i wysyłać profesjonalne newslettery, informując klientów o nowościach, promocjach i wydarzeniach;
  • budować listę odbiorców — zbierać adresy email zainteresowanych osób i segmentować je według różnych kryteriów (np. zainteresowania, lokalizacja), co pozwala na wysyłanie bardziej spersonalizowanych wiadomości;
  • automatyzować procesy — ustawiaj automatyczne wiadomości powitalne, przypomnienia o porzuconych koszykach czy serie wiadomości edukacyjnych;
  • tworzyć autorespondery – czyli ustawić automatyczne wysyłanie wiadomości w odpowiedzi na określone działania użytkowników (np. potwierdzenie rejestracji, podziękowanie za zakup);
  • analizować wyniki kampanii — śledzić otwieralność, klikalność i inne wskaźniki, aby optymalizować swoje działania.

FreshMail można integrować z innymi narzędziami, takimi jak Google Analytics, czy sieciami społecznościowymi Facebook, co jeszcze bardziej ułatwia pracę i podnosi jej efektywność.

Jak zacząć korzystać z FreshMail?

Jak działa FreshMail w praktyce?  Nie musisz obawiać się, że potrzebny będzie kurs obsługi. To zaawansowane narzędzie do email marketingu zostało zaprojektowane tak, aby jego obsługa była intuicyjna – dlatego nawet jeśli nie masz dużego doświadczenia w tej dziedzinie, szybko je opanujesz i wykorzystasz wszystkie jego możliwości. Szeroki zakres funkcji pozwala na tworzenie skutecznych kampanii dosłownie każdemu.

Zobacz  Jak filtrować dane w Google Analytics?

Jak zrobić newsletter we Freshmail? Jak to w ogóle działa? Zacznijmy od tego, że oferta obejmuje zarówno bezpłatny plan, jak i płatne plany z różnymi dodatkowymi funkcjami. W każdym przypadku niezbędna jest rejestracja na platformie i stworzenie swojego konta. Następnie wgrywasz listę swoich odbiorców (adresy email, imiona, nazwiska itp.). Możesz zrobić to ręcznie lub zaimportować plik CSV. Warto podzielić swoich odbiorców na grupy, aby dostosować treść wiadomości do ich zainteresowań. 

Aby stworzyć newsletter, w głównym menu wybierz opcję „Nowa kampania”. Następnie podaj nazwę kampanii, która ułatwi Ci późniejszą identyfikację. Freshmail oferuje wiele gotowych szablonów, które możesz dostosować do swoich potrzeb – wprowadzać tekst, dodać nagłówki, podtytuły i wezwania do działania, wstawiać swoje zdjęcia lub grafiki z biblioteki Freshmail, a także dynamiczne pola, aby zwracać się do odbiorców po imieniu lub wyświetlać spersonalizowane wiadomości.

Co dalej? Po prostu ustawiasz datę i godzinę wysyłki oraz wysyłasz kampanię. Następnie śledzisz statystyki dotyczące Twojej kampanii, aby zobaczyć, jak została przyjęta przez odbiorców.

Dlaczego warto wybrać FreshMail?

Freshmail — co to daje w praktyce? Efektywne kampanie email marketingowe mogą przyczynić się do wzrostu sprzedaży Twoich produktów lub usług. Regularna komunikacja z klientami pomaga budować z nimi silniejsze relacje i zwiększać ich lojalność wobec Twojej marki, zaś automatyzacja wielu zadań pozwala zaoszczędzić czas, który możesz poświęcić na inne działania marketingowe. Profesjonalnie przygotowane newslettery wpływają pozytywnie na postrzeganie Twojej marki przez klientów!

Zobacz  Jak usunąć stronę z wyszukiwarki Google?

Poza tym FreshMail oferuje różne plany cenowe, dzięki czemu możesz wybrać rozwiązanie dopasowane do swoich potrzeb i budżetu.

Podsumowanie

FreshMail to kompleksowe narzędzie, które pomoże Ci w budowaniu relacji z klientami i zwiększaniu sprzedaży. Dzięki intuicyjnej obsłudze i szerokim możliwościom, jest doskonałym wyborem zarówno dla małych firm, jak i dużych przedsiębiorstw. Jeśli szukasz łatwego w obsłudze i wydajnego narzędzia do komunikacji z Twoimi klientami, FreshMail jest doskonałym wyborem.

Autor wpisu: Henryk Tur

Zespół Semcore odpowiedzialny za tworzenie wartościowego contentu na temat marketingu internetowego. Część treści tworzymy wspólnie, rozmawiając o nich i pozyskując wiedzę od ekspertów ze wszystkich działów. W artykułach blogowych przedstawiamy między innymi: aktualne informacje dotyczące: SEO, UX, tworzenia i optymalizacji płatnych kampanii reklamowych, zarządzania sklepami internetowymi. Pokazujemy w jaki sposób można samodzielnie dokonać zmian na własnej stronie, przedstawiamy także ważne argumenty przemawiające na korzyść nowoczesnych rozwiązań.

Udostępnij

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak głosów - oceń jako pierwszy!

Zapytaj o ofertę SEO
Dołącz do newslettera
Powiązane artykuły Najnowsze Popularne

Zbuduj Twój potencjał SEO

Skonsultuj z nami Twoją sytuację w wyszukiwarce. Porozmawiajmy o Twoich celach i możliwościach współpracy