A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
V
W
Z
Ś
Semcore Słownik Wirtualny Spacer Google

Czym jest Wirtualny Spacer Google?

Coraz więcej klientów przed skorzystaniem z usługi lub przed wizytą w sklepie stacjonarnym sprawdza wiadomości o firmie w wyszukiwarce Google. Tam wyświetla nie tylko podstawowe informacje, takie jak: godziny otwarcia, ale także wskazówki dojazdu. Jedną z ciekawszych usług jest Google Street View, który pozwala na przejście się ulicą i sprawdzenie okolicy, aby rozszerzyć możliwość zwiedzenia okolicy oraz samej firmy, możesz wykorzystać Wirtualny Spacer Google. Co to jest? Dowiesz się z naszego artykułu!

Google Street View i Wirtualny Spacer Google – co to jest?

Google Street View to specjalna usługa, która pozwala odbiorcy na przejazd ulicą. Od wielu lat co jakiś czas po ulicach miast (a nawet wsi) przejeżdżają samochody Google, które robią co kilka metrów zdjęcia 360°, które pokazują wszystko dookoła. W ten sposób szukając informacji o siedzibie firmy, można przespacerować się ulicą i zobaczyć jak wygląda okolica, w której firma się znajduje oraz jak do niej trafić (na przykład z najbliższego parkingu). Rozszerzeniem tej usługi jest Wirtualny Spacer Google, który pozwala na tej samej zasadzie wejść do biura lub sklepu. Wtedy też potencjalny klient nie tylko widzi okolicę, ale i wnętrze firmy.

Dlaczego warto wykorzystać Wirtualny Spacer?

Badania przeprowadzone przez firmę Google dowodzą, że użytkownicy Google dwukrotnie częściej otwierają wizytówki firm, które udostępniają u siebie możliwość odbycia spaceru. Natomiast 2/3 użytkowników chciałoby mieć możliwość odwiedzenie większej ilości Spacerów. Jak widzisz, decydując się na wykorzystanie tej usługi, zdobędziesz przewagę nad konkurencją oraz uatrakcyjnisz ofertę swojej firmy. Co więcej, możesz go umieścić nie tylko w wizytówce Google, ale także na swojej stronie internetowej, albo na Facebooku.

Zobacz:  Event Marketing

wirtualny spacer

Po co inwestować w Wirtualny Spacer Google?

Samo stworzenie spaceru to nie mały koszt. Należy bowiem zatrudnić odpowiedniego fotografa, który sfotografuje miejsce aparatem 360, a następnie złoży wszystkie (kilkadziesiąt lub nawet kilkaset sztuk) w jedną płynną animację, która pozwoli na przespacerowanie się firmą. Jakie są zatem korzyści z tego rozwiązania?

  1. Więcej klientów. Dodając do swojej strony lub wizytówki wirtualny spacer, przyciągniesz do siebie klientów, którzy dużo łatwiej obdarzą Cię zaufaniem – przejrzystość w kontakcie z klientem jest doceniania.
  2. Łatwiejsza rekrutacja. To może dziwić, ale potencjalni pracownicy często sprawdzają firmę z ogłoszenia. Sprawdzają zazwyczaj opinie klientów oraz byłych pracowników. Wirtualny Spacer pozwoli im także zapoznać się z wnętrzem firmy, przez co mogą oni chętniej nawiązać z Tobą współpracę, jeśli zawczasu poznają przyszłe miejsce pracy.
  3. Możesz wykorzystać go w reklamie. Film zmontowany z Wirtualnego Spaceru może być ciekawą reklamą, zwłaszcza w branży wypoczynkowej lub rozrywkowej.
  4. Ułatwienie dla osób z niepełnosprawnością oraz osób autystycznych. Ci pierwsi mogą sprawdzić, czy cały obiekt będzie dla nich dostępny, czy są windy lub progi. Natomiast osoby autystyczne mogą przekonać się, czy wewnątrz nie ma jaskrawego światła lub agresywnych kolorów, które mogą źle na nie wpływać.

Dla kogo jest Spacer Google?

Tak naprawdę dla każdego. Najczęściej wybierają go hotele i pensjonaty. Dla nich jest to wygodny i łatwy sposób (a także dużo bardziej atrakcyjny wizualnie niż same zdjęcia) na pokazanie wnętrz obiektu. Wiele osób decyduje się na wybór hotelu, jeśli mają możliwość „wejść do niego” przed zakupem noclegu. Jednak również inne firmy czy sklepy mogą się prezentować w ten sposób. W przypadku sklepów mamy możliwość „spojrzeć na półki” – wiadomo, że asortyment się zmienia, ale klient ma możliwość poznać układ sklepu, co ułatwia „szybkie zakupy”, kiedy to ktoś chce dokonać zakupów w konkretnym dziale. Zamiast błąkać się po sklepie, doskonale będzie wiedział jak trafić, tam gdzie chce. To rozwiązanie jest równie ważne w gabinetach lekarskich i kosmetycznych. Mając możliwość zobaczyć, jak gabinet wygląda, chętniej zdecydujemy się na usługę w miejscu, które zapewni nam komfort i sterylność. Niektóre gabinety oferują nawet możliwość „położenia się na stole zabiegowym”, aby ocenić, jak będzie się czuć w trakcie leczenia.

Zobacz:  Greenwashing

Przeczytaj także: Pozycjonowanie stron internetowych

Semcore

Zobacz powiązane frazy

Oceń tekst

Średnia ocen 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak głosów - oceń jako pierwszy!