A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
V
W
Z
Ś
Semcore Słownik On-page SEO

Czym jest On-Page SEO?

Na pozycję strony internetowej w organicznych, czyli bezpłatnych wynikach wyszukiwania wpływ ma ponad 200 czynników. Aby możliwe było uzyskanie dobrej widoczności w Google, musisz zatem zadbać o optymalizację witryny i bazę linków, które do niej prowadzą. Przekonaj się zatem, czym jest SEO On Page bądź też On Site. 

On Page SEO — definicja

SEO (ang. Search Engine Optimization) On Page to punkt wyjścia do zdobycia wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Optymalizacja strony internetowej pod kątem algorytmów Google obejmuje bowiem działania, takie jak między innymi: troska o wydajność witryny, jej responsywność (dostosowanie do ekranów urządzeń mobilnych), poprawa struktury nagłówków, optymalizacja kodu źródłowego strony i wiele więcej. SEO On Page można również określić pozycjonowaniem na stronie internetowej. 

Wszystkimi wymienionymi wyżej aspektami możesz oczywiście zająć się samodzielnie, ale jeśli chcesz, aby aspekt SEO On Page stał na maksymalnie wysokim poziomie, skorzystaj z usług sprawdzonej agencji SXO. Pamiętaj również o tym, że specjaliści, którzy zajmują się pozycjonowaniem stron internetowych, działają na podstawie długofalowej strategii marketingu internetowego. Bardzo często opracowują ją po przeprowadzonym audycie SEO, a więc po szczegółowej ocenie i analizie Twojej witryny. Uzyskane po audytach SEO raporty dają bowiem specjalistom od pozycjonowania klarowne informacje, co należy poprawić. Zarówno w sferze On Page, jak i w sferze Off Page. 

Zobacz:  CRM

Czym różni się SEO On Page od SEO Off Page?

SEO Off Page to w odróżnieniu od On Page działania, które są podejmowane poza stroną internetową. To bardzo skomplikowane pojęcie, które ma związek z linkowaniem zewnętrznym. W pewnym zakresie można popracować nad SEO Off Page i bardzo dużo mogą tutaj zdziałać specjaliści od pozycjonowania. Poprzez między innymi działania w mediach społecznościowych, a także publikowanie artykułów sponsorowanych możliwe jest zwiększenie pozycji strony internetowej w organicznych, czyli bezpłatnych wynikach wyszukiwania. W obszarze SEO Off Page mieszczą się także czynniki, które nie są bezpośrednio związane z pozycjonowaniem. Wymienić można tutaj na przykład wizerunek Twojej firmy. 

On-page SEO

SEO On Page czy SEO Off Page — co jest ważniejsze?

Działania SEO On Page oraz SEO Off Page wzajemnie się uzupełniają. W związku z tym nie można jednoznacznie stwierdzić, które z nich są najważniejsze. Pamiętaj jednak o tym, że SEO On Site to punkt wyjścia do budowania Twojej pozycji w internecie. Odpowiednio zoptymalizowana strona internetowa musi być bowiem atrakcyjna zarówno dla robotów Google’a, jak i dla realnych użytkowników. Tylko wtedy można bowiem powiedzieć, że jest wizytówką Twojej firmy. Na działania SEO On Page masz ogromny wpływ tym, co publikujesz na swojej stronie internetowej. Tym bardziej warto się nimi zająć. Ostatecznie pozycja Twojej witryny w organicznych wynikach wyszukiwania zależy od wypadkowej tego, jak ocenione są czynniki On Page oraz Off Page.

Zobacz:  Clickbait

SEO On Page — podsumowanie 

Na pozycjonowanie stron internetowych składają się zarówno czynniki On Page, jak i Off Page. Te pierwsze dotyczą optymalizacji witryny pod kątem algorytmów wyszukiwarki. W związku z tym eksperci, którzy zajmują się SEO (ang. Search Engine Optimization), muszą zadbać między innymi o: jakość kodu źródłowego, odpowiednio dobrane słowa kluczowe, responsywność strony internetowej, wydajność, odpowiednią strukturę nagłówków, a także na przykład kompresję plików. Wszystkich czynników, które mają wpływ na pozycjonowanie, jest jednak znacznie więcej. SEO On Page bądź też SEO On Site wzajemnie uzupełnia się z działaniami SEO Off Page (SEO Off Site). Ten drugi obszar działań dotyczy w dużej mierze budowania bazy linków do strony internetowej i zwiększania jej autorytetu w oczach wyszukiwarki, działając poza obrębem witryny. Jeżeli poważnie myślisz o pozycjonowaniu swojej strony internetowej, koniecznie skorzystaj z usług sprawdzonej agencji SXO

Semcore

Zobacz powiązane frazy

Oceń tekst

Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak głosów - oceń jako pierwszy!