A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
V
W
Z
Ś
Semcore Słownik Keyword Density

Co to jest Keyword Destiny?

Kiedy zdecydujesz się na strategię optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), przekonasz się, że słowa kluczowe są kluczową częścią Twojej kampanii. Jednym z aspektów związanych z nimi jest keyword density, czyli gęstość słów kluczowych. Sprawdź, co to jest!

Co to jest gęstość słów kluczowych SEO?

Gdy umieszczasz słowa kluczowe na swojej stronie, ważne jest, aby śledzić gęstość słów kluczowych, aby upewnić się, że nie nadużywasz tych terminów, co może obniżyć Twoje pozycje w wynikach wyszukiwania w Google. Gęstość słów kluczowych odgrywa ważną rolę w prawidłowym pozycjonowaniu stron w wynikach wyszukiwania.

Definicja gęstości słów kluczowych to liczba wyświetleń słowa kluczowego na stronie internetowej. Niezależnie od tego, czy dodasz nową stronę do swojej witryny, czy napiszesz post na blogu, gęstość słów kluczowych ma spore znaczenie dla prawidłowego pozycjonowania strony w wynikach wyszukiwania.

Gęstość słów kluczowych, znana również jako częstotliwość słów kluczowych, jest istotna do monitorowania, aby upewnić się, że tworzysz równowagę między używaniem słowa kluczowego wystarczająco często, aby pozycjonować, ale niezbyt często, aby szkodziło to Twojemu rankingowi.

Jak obliczana jest keyword density?

Obliczając gęstość słów kluczowych, obliczysz stosunek procentowy słowa kluczowego do ogólnej liczby słów. Aby obliczyć gęstość słów kluczowych, postępuj zgodnie z następującym wzorem:

Zobacz:  Reklama kontekstowa

 Gęstość słów kluczowych = liczba pojawień się słowa kluczowego / całkowita liczba słów na stronie * 100%

Aby znaleźć gęstość słów kluczowych, weź liczbę razy, gdy wspomniałeś o swoim słowie kluczowym na swojej stronie, i podziel je przez całkowitą liczbę słów na stronie. Następnie zamieniasz go w wartość procentową, mnożąc swój wynik przez 100. Załóżmy na przykład, że piszesz artykuł, który ma 1500 słów i używasz słowa kluczowego 20 razy. Wtedy to dzielisz 20/1500 x 100% = 0,013 x 100% = 1,3%.

keyword destiny

Jaka jest idealna gęstość słów kluczowych?

Kiedy obliczasz gęstość słów kluczowych, chcesz wiedzieć, jaka powinna być ujednolicona wartość tego wskaźnika. Prawda jest jednak taka, że nie ma ustalonej optymalnej gęstości słów kluczowych dla każdej strony. Jeśli zbadasz optymalną gęstość słów kluczowych, uzyskasz wiele odpowiedzi. Niektórzy eksperci powiedzą ci między 0,5% a 0,8%. Inni twierdzą, że dopuszczalne jest od 0,5% do 2,5%. Dlatego opierając się o własne doświadczenia, musisz wypracować optymalną gęstość słów kluczowych dla własnej witryny. Od tego momentu musisz przetestować swoje strony, aby zobaczyć, jaka gęstość słów kluczowych działa najlepiej dla Twojej firmy i pomaga w rankingach. Ogólnie rzecz biorąc, będziesz chciał pozostać poniżej 3%.

Co to jest upychanie słów kluczowych?

Kiedy mówimy o gęstości słów kluczowych, nie możemy o tym mówić bez wspomnienia o upychaniu słów kluczowych (keyword stuffing). Upychanie słów kluczowych to nadmierne użycie słów kluczowych na stronie. Dzieje się tak, gdy autorzy próbują dopasować, jak najwięcej słów kluczowych do strony internetowej w nadziei, że poprawi ona jej pozycję w rankingu dla tego wyszukiwania. Strony, które po to sięgają, często używają słowa kluczowego w wymuszonym i nienaturalnym sformułowaniu. Przykładem może być używanie sformułowań takich jak na przykład: „aby ugotować idealne jajko na miękko, musimy dowiedzieć się, jaka jest historia jajko na miękko”.

Zobacz:  Data Driven Marketing

Ważne jest, aby zrozumieć, że upychanie słów kluczowych szkodzi SEO. Google ukarze Twoją witrynę za nadużywanie słowa kluczowego w celu zwiększenia rankingu. Proces ten jest uważany za technikę black hat SEO, która jest sprzeczna ze standardami Google. Aby uniknąć takich rozwiązań i negatywnego wpływu na pozycję w wynikach wyszukiwania, przetestuj optymalną gęstość słów kluczowych, ale jednocześnie zachowaj umiar w umieszczaniu ich w tekście.

Semcore

Zobacz powiązane frazy

Oceń tekst

Średnia ocen 1 / 5. Liczba głosów: 1

Brak głosów - oceń jako pierwszy!